27 Haziran 2012 Çarşamba

Hayatımız SMS

- Hayırdır bey, kaç dakkadır cep telefonu ile bütünleştin
- Durumlar kötü. Sağlık Bakanlığı'ndan SMS geldi. Bizim kız 'Akşam Mervelerde kalıcam' diyordu ya.
- Eeee?
- Gelen SMS'i aynen okuyorum. 'Kızınız Berkecanlarda kalmıştır, Sağlık Bakanlığı'
- Neeee? Eyvahlar olsun.  Keşke Mervenin annesine bi SMS atsaydık. Bizim kız size gelcekti, orda mı diye.
- Olan oldu hanım, hem zaten ben işkilleniyordum... Geçenlerde, Orman Bakanlığından SMS geldiydi, 'Kızınız Belgrad Ormanı piknik alanında görülmüştür' diye. Halbuki, kıza 'nerdeydin' diye sorduğumda, 'Hiiiç, Buselerdeydim' demişti. Ordan anlamalıydık.
- Bey, çok saldık biz bu kızı, çok saldık çook.
- Hem Berkcecan'la ilgili Ekonomi Bakanlığından da bu sabah SMS geldi. 'O Berkecan var ya, baba parası yiyen, sözde bir grupta bateri çalan, ama aslında boş gezenin boş kalfası birisidir' diyor.
- Demek ya davulcuya ya zurnacıya...
- E peki, bu oğlanın hali noolucak hanım?
- Hayırdır bey?
- Dün Aile Bakanlığından 'Oğlunuz 1 ay içinde 4üncü kez bir eğlence mekanına giderek, aylık limitini doldurmuştur' diye bir SMS geldi.
- Ben diyorum ama ona. Çok geziyorsun diyorum. Azalt diyorum. Dinlemiyor hayta.
- Ben de uyardım kendisini. Biliyorsun, dedim. Limitini doldurursan en az 3 ay eğlence mekanı girişin yasak, dedim. Ama dinletemedim.
- Olsun bey. Neyseki, aynı bakanlıktan 'Oğlunuzun alkol problemi vardır' gibi SMSler gelmiyor. İçkisi az, sigarası yok oğluşumun. Halbuki, alt komşuya bak. Garibime nerdeyse her hafta en az 2 defa SMS geliyor. 'Oğlunuz haftalık rakı limitini doldurmuştur' diye. Annesi çok üzülüyor.
- Gece çıkmaları bişey değil de ben asıl, Emniyetten SMS gelecek diye korkuyorum. Gecenin bi vakti 'Oğlunuz arabanın içinde kafasını metallere vurmuştur' diye bir SMS gelirse yanarız hanım. Düşer kalırım valla.
- Aman bey, ağzından yel alsın.
- Ya bizim en büyük oğlana ne demeli. Evleneli 3 sene oldu, hala üçüncü çocuk yok!... Aile Bakanlığından gelen kaçıncı SMS bu sayamadım. Bak ne diyor, iyi oku bak
- Dur gözlüğümü takayım. 'Ge-li-niniz  ha-la  üçün-cü çocuğu yap-ma-mıştır. Bil-ginize, Aile Bakanlığı"
- Olmadı bu şimdi. Böyle giderse, Turkcell'in aile paketi indirimini kaçıracaz. Zaten onlar da her gün 3 kez SMS atıp duruyor. Aile paketinde ekstra %90 indirim varmış.
- O indirimler bişey diil de, 3üncü çocukla birlikte aylık 1,000TL yardım, kömür yardımı, şeker yardımı, buzdolabı yardımı gibi yardımları kaçıracakalar, ben asıl ona üzülüyorum.
- Nerde hata yaptık biz hanım, nerde?
- Ah ne bileyim bey, ne bileyim.
- Aha, titredi
- Ne titredi bey
- Ne titricek hanım, benim cep telefonu titredi. SMS geldi.
- Aç bakalım, ne diyormuş. Ay bi sefer de, Maliye Bakanlığından SMS gelsin noolur. 'Emekli maaşınıza %20 zam yapılmıştır' desin noolur.
- Saçmalama hanım. Nerde görülmüş..... Dur bakalım....Açıyorum....'Teb-rikler. Kı-zı-nızın hamilelik testi po-zi-tif çık-mıştır. Üçüncü torununuz yoldadır'. Bana bir şeyler oluyor hanım.
- Ay beyy, dur sakin ol. Ne biliyorsun doğru olduğunu. Ya bizi kandırıyorlarsa. Biliyorsun Emniyetten de SMS geliyor. 'Size, -Kızınız hamiledir- gibi gelen her SMS'e inanmayın' diye belki de onlardan biridir.
- Öyle olsun. Akşam eve gelsin sorarım ben ona.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder