28 Eylül 2012 Cuma

Kel

- Biyo-oksin-men şampuanları Müşteri Hizmetleri birimi ben Selin nasıl yardımcı olabilirim?
- Aloo
- Buyrun efendim
- Aloo kimle görüşüyorum.
- Selin ben efendim, buyrun size nasıl yardımcı olabilirim? (ikinciye söylüyorum farkında diil)
- Mahkemeye vercem sizi ben, nasıl iş bu kardeşim.
- Nasıl efendim? (Nooluyo yaa!) Nasıl yardımcı olayım size? (uff bugün söylediğim kaçıncı aynı cümle oldu bu, yakında eve girerken de böyle diyerek girecem, annem de beni direkt bakkala yollayacak valla)
- Şimdi Selin Hanımcım, ben sizin şampuanınızdan şikayetçiyim, bu iş mahkemede biter.
- Tabii efendim yardımcı olalım, nedir şikayetiniz?
- Şimdi bakın, biz bu şampuanı aldık, aldık da ne için aldık.
- Ne için aldınız efendim? (eyvah, saç için almadın mı yoksa)
- Kafamızdaki saçlar dökülmesin diye aldık di mi ama, kelliği önleyelim diye aldık, öyle değil mi hamfendi?
- Evet efendim, zira sloganımız da aynı şekilde; kelliğe son, saçlarınıza özgürlük. Peki şikayetiniz nedir efendim, yardımcı olalım (oh, demek doğru yere sürmüş)
- Şimdi biz bu şampuanı bol bol sürdük kafamıza, her gün yıkadık ki saçlarımız gürleşsin, güçlensin diye. Üşenmedik her gün bol bol kullandık.
- (E yuh istersen haftada bir yıkansaydın) Tabii efendim, sizi dinliyorum
- E nooldu biliyor musunuz?
- Nooldu efendim? (Yoksa gene mi 'işe yaramadı' diicek)
- Valla hamfendi, söylemeye utanıyorum... ama var ya şeyden bi başladı, enseden bi başladı taa kuyruk sokumuna kadar yani. öyle böyle diil.
- Nedir o efendim (noolmuş yav anlamadım bişey)
- Kıl efendim, kıl
- Nasıl efendim, sırtınızda kıl mı çıktı? (eyvah, nasıl olur bu yaa)
- Aynen Selin Hanımcıım, bol bol kullandık, avuç avuç yıkadık saçları, çabuk çıksın istedik, kelleşmeyelim istedik, bol bol köpürte köpürte yıkadık... ama var ya, her yıkayışımızda saçtan aşağıya doğru akan şampuanlar her tarafımızda kıl çıkarttı.
- Sırtınızda mı efendim? (yok artık daha neler. bu arada neden hep 'biz' diyor ki bu adam)
- Sırtla kalsa gene iyi, ense, göğüs, kollar, bel, göbek, şampuan nereye temas ettiyse her tarafta kıllar çıkıyo, durduramıyorum hamfendi. Şampuanı bıraktım hala çıkıyolar, tüy dökücü kremler kullandım olmadı, ne yaptıysam olmuyor hamfendi. Şikayetçiyim ben mahkemeye vercem sizi.
- Anlıyorum efendim (neyi anlıyosun kızıııım, bu tuhaf cevaplama cümlelerini bize neden ezberlettilerse artık, bak adamın cinleri iyice tepesine çıkacak şimdi)
- Nesini anlıyosun hamfendiiii. Hem sadece sizi değil, o biosilsin ve bioerkek şampuanlarını da mahkemeye verecem. Sürüm sürüm süründürecem sizi.
- (Ne alaka yaa) Anlamadım efendim, onları neden mahkemeye vereceksiniz?
- Hepiniz aynısınız da ondan. Zaten hata bende, neden alıyorsam böyle ürünleri. Bakın her seferinde 3 şampuanı da güzelce avucumda karıştırdım. Saçlarım çabuk çıksın diye hepsini bir arada kullandım. Köpürte köpürte kullandım. Uzun uzun köpürttüm. Bol bol saçıma masaj yaptım, yıkadım. Ahh ulan aaahh, hata bende zaten. Size güvenmekle en büyük hatayı ben ettim, ben. Güvenilir mi ulan size, güvenilir mi hiç?! Saçım zenci saçı gibi gür ve kıvır kıvır oldu, bonus kafa gibiyim, heryerimde tüylenmeler oldu. Yaz ortasında siyah kazakla gezer gibiyim sayenizde.
- (Ohaaa bee. çüüş) Evet efendim, ben sizi Hukuk Birimine bağlıyorum efendim
- Bağla beni bağla. Elimden kurtulamııcaksınız, hepinizi süründürecem...
- Kim arıyor diyelim
- Necati deyin Necati... Yakında hepiniz tanıyacaksınız beni zaten...Tanıtacam size kendimi, kolay bırakmııcam peşinizi.
- (E tanııcaz artık :D ) Bağlıyorum efendim.

1 yorum: