26 Kasım 2012 Pazartesi

Dizi Ayarı

- Efendim, bugünkü ayar alabileceğimiz dizi listesini sordu kanal sahipleri?
- Hmmm bakalııım. Behzat Ç olabilir.
- Hay hay efendim, nasıl diyelim.
- Şöyle diyelim, bir bölüm var ki tam 75 dakika yerinden bile kalkmadan rakı içti adam diyelim. Kesin görülmüştür bu. Hem bölümün maliyeti de sıfır. Alkol dolu bardaklar havalarda uçuşuyor. Küfür zaten biri bin para. Bizim ecdadımızı böyle şeylere özendiriyorlar lafı gelebilir yani. Biz şimdiden ayağımızı denk alalım. Ayarı önceden biz verelim.
- Tabii efendim, söylüyoruz efendim. Sıradaki dizi hangisi olsun
- Yalan dünya olsun, ne o öyle, yalan söyleyerek ev kiralıyorlar. Senaristine söyleyin. Hem de kadınlı erkekli kalıyorlar. Yok yok kızlı erkekli. Bak şimdi, kız mıdır kadın mıdır bilemedim ben de. Hem
şey de var.
- Ne var efendim
- Damat var. Hani bir de damatları var ya, o işte. Hem evli hem de gidiyor başka kadınların peşinden koşuyor. Olmaz, ecdadımız yanlış tanıtılıyor, denebilir. Bunları Ortadoğu ve Balkanlarda milyonlar izliyor. Olmaz öyle.
- Tabii efendim
- Şu şey dizisini de ekleyelim.
- Hangisi efendim
- Emir’in Yolu. Söyleyelim senariste, Onun yolu yol değil. Kaç kız oldu ben sayamadım valla. Her hafta biri geliyor biri gidiyor. Bu nedir böyle yahu. Edep yahu.
- Ta..Tabi efendim. Söylüyoruz efendim.
- Şey yapsınlar onu, şöyle yapsınlar. Söyleyin senariste, Muhteşem Yüzyıl’da Hürrem ölsün, Mahidevran intihar etsin, Firuze midir nedir, o dövmeli hatunu da assınlar. Süleyman’ın Yolu yapsınlar dizini adını, at üstünde geçsin o dizi. Savaştan savaşa koşsun. Preveze Savaş’ını o yönetsin. Deniz üstünde ata binsin. Ecadadımız böyleydi, sinirden atını denize sürerdi. Onları göstersinler. Hem alın o adamı. Şey yahu. Yaprak Dökümündeki adamı. Ali Rıza Efendiyi.
- Ne yapalım efendim.
- Muhteşem Yüzyıla baş vezir yapsınlar. Iyi olur. Yakışır oraya. Padişahın dizinin dibinde dursun, onu halvete neyin sokmasın.
- Ol..Olur efendim. Hem zaten bu konuda yalnız değiliz efendim.
- Nasıl yani
- İngiltere Başbakanı da Tudors’a Savaş açmış efendim. Olmaz öyle, demiş. 8inci Henri öyle biri diildi, demiş. Bizim gibi oranın RTÜKü de hemen devreye girmiş efendim
- Olurlar tabii. Biz de ecdadımıza sahip çıkacak işler yapmalıyız. Bu arada şey başladı mı?
- Ne başladı mı efendim?
- Şey canım şey. Huzur Sokağı. Aç da izleyelim
- Tabi müdürüm, buyrun müdürüm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder